niss123 aynı sıkıntı bende de var canım.Doktorum bunlar yalancı sancılar dedi.Rahim kasılıyor dedi.Günde 3-4-5 kere oluyorsq korkma demişti.Ama ben hiç saymamıştım.Çok olduğunu biliyorum.Progestan verdi.Eğer fazlalaşırsa suyunu de getirir dedi.1 haftadır progestan kullanıyorum.Tekrar nst için çağırdı.