36+4 de gittim nst ye girdim fakat doktor nst yi pek beğenmedi bebek hareketleri azdı ve kalp atışı çok düz seyrediyordu daha sonra serum yedim bir nst daha çekildim bi sıkıntı yoktu bugün tam 37 haftalık oldum tekrar aynı problemle karşılaştık bebeğimin boynunda bir tur kordon dolanmış serumdan sonra baya hararetleniyor ama doktor 37+5 te nst de biz serum vermeden kalp atışları yine aynı düz seyrederse sezeryana alcam dedi seni, başına böyle birşey gelen var mı aslında ben evde 2 saatte bir hareketlerini düzenli hissediyorum bebeğimin ama hakkımızda hayırlısı erken olduğunu düşünmüyorum ama 1 hafta daha sıksa keşke dişini 🤗 nst öncesi ne yesem oynamıyor sabah 😂