BurcuArslan Handankzu aynı haftadayız aynı durumdayım tuz tüketmiyorum resmen yemeği zor yapıyorum ayakta sabit durdukça aciyor
haydibakalim Ben de 33 haftadayım ne yaparsan yap son haftalarda şişiyor diyorlardı doğruymuş ayağı yğksekte yatıyorum yürüyüş yapıyorum sürekli su içiyorum biraz hafifliyor bunlrı yapmasam anında davul ayaklarım
gmzns Handankzu masa başında çalışıyorsanız masanın altına tabure koyun üstüne minder ayaklarınızı uzatın dinlendirin