deletedmom31 acil doktorunun dediği şey ne kadar sinir bozucu o kim oluyorda böyle bir yorum yapabiliyor anlamış değilim. Bebeğin bası aşağıda olması sıkıntı olmuyor sadece kasık ağrısı, sık lavabo ihtiyacı yapıyor. 22 haftada bebeğim bası aşağıdaydı, daha sonra yukarı döndü tekrar aşağı döndü. Doktor çok normal daha çok döner düzelir dedi