Ayse33 Sezeryanimin 7. Gunundeyim yataktan kalkarken cok agri oluyo yada engin bir yere oturacagim zaman. Bebegimi emzirirken bile uzun sure oturdugumda agrim oluyo. Normal mi bu durum. Kac gun iyilsir
YazCilegi Ayse33 Tam anlamıyla herseyim geçmesi 15 günü buluyo. Hareketlerinizi sınırlandırın zorlamayın kendinizi ben 28 gün doğum yapalı. Hala dikkat ediyorum kendime
Oglununannesi Ayse33 canım bi ameliyat geçirdin tabiki normal bunlar kesildin benimde vardı o şekil ağrılarım ama daha fazlasını yaşayacağımı düşündüğümden olsa gerek hiç ağrım yok gibi geliyordu şükür ediyordum hepsi geçicek zamanla sıkma canını☺️
Ayse33 YazCilegi kendimi 2 gundur cok yordum ayakta kaldim bebegim hastanedeydi fototerapu aliyodu emzirmeye gittim geldim surekli merdiven in cik yuru derken zorladim sanirim
Ayse33 Oglununannesi insallah bi an omce iyilesiriz canim . Bide bende ekstra operasyon yaptilar miyom aldilar rahmimde ayri bi dikis dha oldu