Öksürük ve atesiniz olursa mutlaka gidin ama doktora bende gribtim. 10 gün falan sürdü ilk 3 gün bende doğal yollara geçer diye düşündüm.Ama Öksürük ateş doğumu tetikliyormus. Kastigimiz için öksürürken suyun falan gelebilir dediler doktora gittim hemen 6-7 tane ilaç başladı. Sizde ihmal etmeyin