Mom5444 bizim bebişte erkek aynı söylediğin gibi bizde de emdikten sonra gazını mutlaka çıkarıyorum kendi de çıkarıyor ama erkek çocuk gazlı olur derler illa ki gazı kalıyor ıkınıyor aynen masaj yapıyorum nasıl giydiriyorsun bebeği bizim burası çok sıcak sıcaktan işçilik oldu hep poposu da pişti klima acıyorum ama farklı odada oturuyordum sıcak oluyordu dün klimalı odaya geçtim ama tereddüt ettim hep üşütür mü diye 😭