-nazarozcn_ Kızlar 7 haftalık hamileyim yere düştüm yarım saat önce ama karnimin üstüne dgl dizlermin birde ellerimin üstüne hafif düştüm karnım biryere vurmadı Allah’tan bisy olurmu sizce🙁
Buse7111- -nazarozcn_ karninı bir yere vurmadiysan bişiy olmaz ,eger agrin falan olduysa karninda dustukten sonra mutlaka doktora git
Nurtrky -nazarozcn_ 7 haftalık hamilelikte bebek karında olmaz zaten daha çok küçük bence doktora gidin hamileliğin başlarında düşmek tehlikeli
-nazarozcn_ Nurtrky sordum cnm merak etme sonuçta ilk gebeligim ztn öyle çok hızlı düşmedim dizlerimin üstüne dustm karnımın üstüne dgl