Selinnar Cinsiyetini doktordan öğrenmeden önce ne gibi değiştikler yaşadınız örnek ayakların üşümesi vs gibi
Mommy Selinnar canım ben hep sanki mideme bi baskı var gibiydi hiç kasıklarımda hissetmedim ve erkek bebek genelde hep yukarıda hissedilirmiş
MuratZeynepDiner Selinnar dr %80 erkek dedi bendede ilk haftalarımdan bu yana bel ağrısı var hiç geçmedi ayaklarım çok üşüyor ve cildim güzelleşti kesinleşirse bu belirtiler var☺
Lamelif Selinnar bizim beybi erkekmiş 👼ayaklarım üşüyor, belim ağrıyor ama bunlar hamile değilkende öyleydi. 15 haftalık olduk hala tatlı yiyemiyorum çikolataya bayılan ben çikolata tutamıyorum. Acı, ekşi ve tuzlu şeyler canım istedi hep. Yani ye tatlı doğur Hakkıyı ye ekşiyi doğur Ayşeyi tamamen uydurma 😁
1PrensAnnesi Selinnar benim hep ayağım yanardı ateş gbi, hiç bulantı yaşamadım, limonu aşırı yedim, saçlarım çok güçlendi, tenim parlaklaştı, hep kasıklarım ağrırdı çok aşağıda hissettim halada öyle
Annecik Ayima girdim kız olarak biliyordum erkek oldugunu geçen hafta öğrendik 😂 etkileri hep kız üzerinden yorumluyorlardı bence bu farkı yok
Tahsey Nurbstn benimde oğlum olucak ins ama 4 aydayim 17 haftalık %80 erkek dedi dediginiz gibi bi ağrılar yok bende daha erken olabilir mi acaba
Dilancagla Erkek bebek çok bel ağrısı yapar felaket bir agri ve sürekli olur bebegim erkek turşu çok tuketirdim herkes kız derdi yanıldı herkes ama bel ağrısı yüzde yüz doğru çıktı 😀
MuratZeynepDiner banada 12+4 günlükken erkek dedi ama bakalım 16 haftada kontrölüm var ama dr çok emin konustu☺
Nurbstn Tahsey Ben ilk 4 ay sol bacak bel kalca agrisi cektim ilk gebeligim bu herkes bel agrisi erkek bebekler de olur dediler ama ileri zamanlardada olabilir canim
Tahsey Nurbstn olabilir canım çünkü bu zamana kadar öyle mide bulantısı ağrı fln olmadi çok şükür ama bazi konularda tiksinme var o konuda çok var az yemek fln yiyorum 😊 bebeğim çok şükür iyi az veya çok yemekle hiç alakası yok
Mysfelf Bel ağrısı Et ve tatlı aşerme bulantı kusma olmaması Top gibi göbek 😃 Güzelleşen bir cilt (herkess aynı şeyi söyledi 9 ay boyunca)
Selinnar Ya bu belirtilerin hepsi bnde de var bel ağrısı ayakların üşümesi afedersiniz cildimde güzelleşme😍😀😀 6+3 teyiz🤰🏼👼🏻💖
Mysfelf Selinnar karnımın şeklini bile görmeden herkes erkek mi diyodu yüzüme bakıp. Teyzeler falan ay parçası gibi olmuşsun kesin erkek diyolardı hahha😂😂doğumdan önce sivilce problemim vardı eser kalmadı.. inş böyle kalır doğumdan sonra da 😄
Minnosunannesi Selinnar benimde oğlum olcak Allah’ın izniyle. Cildim hiçte güzelleşmedi aksine mayın tarlası gibi zaten öyle olurmuş doktor yanlış biliniyor diyor . Bel ağrım ve bacak ağrım çok
Tahsey Mysfelf ala ala benim kilom var mesela iç karnım büyük galiba 4 aylık hamileyim eskiden daha az göbeğim vardı şimdi az hissediyorum erkek bide top gibi olur dediler ama yinede annem belli olmaz diyip duruyor kiz hissediyorum diyor 😀
Gzdykpln Benim surekli midem bulandi eksi istedim hep kiz kiz dediler sonuc erkek 🙂)) degisebiliyor yani belirtiler ters cikiyor bazen 🙂)
Hderya 🙂)) ayaklarim usudu hic bulanti kusmam olmadii et ve tatli yiyorum eksiden nefret ettim karnimda top gibi sol bacak ve belim agriyor cildinmde bi bozulmada yok daha bi cok sey 20+4 deyiz doktor kiz dedi 😀😀😀😀😀😀😀😀😀
OglusumuBeklerken Bende tatlidan hele cikolatadan tiksindim gorunce bile midem bulaniyodu cok cikolata hastasi olmama ragmen hala da uzagim. Bu aralar iste arada kendimi zorluyorum yiyorum sırf minigim hareketlensin diye😂😂😂 hep eksi seyler yiyodum hala yiyorum doktor %100 erkek dedi 👼🏻💙💙
MiracAlpinveUmutunAnnesi Aşırı bulantı ve kusmam oldu ekşi canım istedi ama bulantım geçtikten sonra tatlı canim istedi 16.haftanın sonunda oğlusum olduğunu ögrendim şuan 35 haftalıgız halen daha deli gibi tatlı yiyorum oglumda cok seviyo 💙👶😌
Birannecik Kız annenin guzelliğini alır ama sen çok guzellestın cildin parlıyor kesin erkek dediler tuttu 🙂))) bi de oğlum genelde sag tarafta vakit gecırıyor.