Merhaba anneler,
oğlum 14 günlük oldu emdiriyorum emince memede uyuyakalıyor kaldırıp gazını çıkartmaya çalıştığımda uyanıyor ve ağlıyor huzursuz oluyor bir tek tekrar emzirdiğimde sakinliyor.Emzirdikten sonra gaz çıkartmadan uyuttuğumda derin uyuyor gaz çıkartmadan uyumasının bir sakıncası olur mu ?