Kızlar ben şuan 7+4′üm 5+4 ten beri lekelenmem oluyor her gün değil ama ara ara ve hep açık pembe. Kanama alanı ve bebekte bi sıkıntı yok kalp atışını da duydum çok şükür 🤲🏻
progestan fitil ve proluton iğne vuruluyorum. Dr normal olabilir diyo ama için rahat etmiyor bir türlü. Kasık ve bel ağrım da oluyor da bu hafta ama genel olarak herkeste oluyormuş bu ağrı. Böyle bi durumu yaşayan var mı herkeste koyu kahverengi leke oluyor, pembe olması da endişe ettiriyor beni. Olanlarda ne zaman kesildi