Merhaba kızlar ben bugün aşılama oldum doktorum prolutex verdi sabah akşam bir olmak üzere şimdilik 12 gün boyunca yalnız söyle bir durum var iğneyi yaparken canım çok yandı ve sonrasındada hala dokundukça açıyor normalmi çatlatma iğnesinide kendim yapmıştım o böyle olmamıştı lütfen bilenler cevap versin umarım yalnış bir şey yapmamışımdır