Minnil canım bende de 24. Haftada çıkmıştı enfeksiyon antibiyotik kullandım, tel kullanımlık toz 2 kere kullandım çok şükür geçti mutlaka kullan ilaçlarını. Şuanda 35 haftaligim 4 hafta önce bir miktar azalmıştı yeni idrar verdim tamamen geçmiş. Inşallah seninki de geçer. Alafranga tuvaletlere oturmamani tavsiye ederim maalesef dışarıda eski wc bulmak çok zor ama dikkat et. Çok geçmiş olsun.