Arkadaşlar merhaba ilk nişanım geleli 72 saat oldu ama ne gelen var ne giden hatta nişanım tek seferde değil parça parça geldi ama artık nişanım da gelmiyor. Canım çok sıkkın doktora da gittim 2 cm acıklığım olduğunu söyledi ama kan ağrı yada su olmadıkça eve gönderdi. Bazen öyle ağrılarım oluyor ki dayanamıyorum Canım çok yanıyor az az sızıntı gibi akıntım var. Anlam veremiyorum ama belli hiçbirşey yok bu da beni çok üzüyor. Var mı benim gibi olan. Ben artık kızıma kavuşmak istiyorum yada birşeyler belli olsun istiyorum. 🙄🙄