Merhabalar. Benim 5. Haftamda lekelenmeler devamlı olarak geliyordu. Bu düşük tehlikesi imiş. Dr. Sadece yatmami hiç birşey yapmamami söyledi ve progestan kullanıyorum.. tavsiyem dr.a gözükmeniz ve hiç birşey kaldırmayın iş yapmayın. Doktorum bana sadece tuvalet için kalkmami söylemişti.