Aysegulbaby Kizlar merhaba ben 10+5 haftalik hamileyim de bugun ogleden beri rahmim ve kasıklarim hafif sancı var ara ara sıklaşıyor hafifliyor adet sancısının hafif olanı ayy aklıma kötüyü getirmek istemiyorum düşük falan olurmu acaba die hic kanamam yok çok sükür yada idrar yolu enfeksiyonumu olduki ?
Arenn Kasik agrilari olmasi cok normal ben 17 haftaligim hala kasik agrim var kanaman yoksa bence sknti yapma canim normal o haftalarda
Arenn Aysegulbaby olabilir canim stres yapma bu haftalarda kendine buyuzden doktor saglikli diyorsa emin ol aksi bisey cikmiyor kolay kolay sen dikkat ettikce bebegini saglikla kucagina al insallah