Gnskz 23.haftadayiz geçen hafta sag kasık ve sag bel boşluğumda ayaktayken hareket edince dayanilmaz bir ağrı oldu.Bobrek ağrısı mi dedim hatta.Kan,idrar,ultrason hepsi normal çıktı.2-3 gün cektim dinlendim şükür geçti.Kan,idrar,ultrason yaptırın onlar temizse bu tür ağrılar bu haftalarda olagan olan ağrılar olabiliyor sanırım.