a-melis Yakın zamanda Ankara Şehir Hastanesi’nde doğum yapan var mı ? Normal doğumda refakatçi almıyorlarmış doğru mu ?
Semanurozgan a-melis ben yapmadım ama kuzenim yaptı geçen hafta alınıyor canım normalde alinmiyordu ama her yer açıldı zaten şimdi alıyorlar
Semanurozgan a-melis onu hiç bilmiyorum ama çok memnun kaldım dedi hemşirelerin doktorun dediğini yap onlar elinden geleni yapıyor demişti bana