Ezgiakisik Tüpmideli olanlarımız varsa beslenmelerimiz ve bebek gelişimleri hakkında fikir alışverişi yapalım kızlarr 🤗
Edirefp Ezgiakisik bu arada 135 kilodan 76 ya düşmüştüm 10 kilo hamilelikde aldım Doğumdan sonra inşallah gider oda ☺️
AslhanDzenli Temmuzun 29nda 3 senelik tüp mideli olmuş olucam 36+3 haftalık hamileyim bebeğimin gelişimi iyi Allaha şükürler olsun ama bende az yiyip çok sık yiyorum çok acı ve çok ekşi hariç herşeyi yiyebiliyorum, tatlıya dayanamıyorum .. Daha çok tercih ettiklerim süt ürünleri, protein, sebze ağırlıklı tabii .. Şekerim çok çabuk düştüğü için ağzım hiç boş durmuyo nerdeyse saat başı bişeyler atıştırma zorunluluğu hissediyorum 🙄 Toplamda 35 kilo vermiştim ameliyattan sonra . Evlenince 13 kilo aldım 87yle hamile kaldım şuanda da 103 oldum ama doktorum hep doğumdan sonra vereceksin diyor ki zaten vermek zorundayım tüp midemi ziyan etmek istemem açıkçası 🙈🤪🤩
Ezgiakisik Bende 2017nisan ayında 96 kiloyla ameliyat oldum 67.5 kg hamile kaldm 11+6 haftalık olduk şuan 63.8kg ya düştüm bulantılardan 😂 bakalm daha gitmez heralde ama bulantılar rahat vermiyor şimdilik (bu arada ameliyatı karaciğer yağlanması ve büyümesinden dolayı olmuştum )
Mygrill16 Merhaba arkadaslar ben 1 senem dolmadan hamile kaldim suan cok bulantim ve kusmam var zorlaniyorum nezaman gececek merak ediyorum