Yenigelin543 Benim de bu şekilde olduğu günler oluyordu o haftalarda. Doktorum bana günün yaklaşık 20 saatine yakınını bebeklerin uyuyarak geçirdiğini söylemişti. Tatlı bir şeyler tüketip sol tarafınıza yatın, yine hareket etmezse elinizle uyarı verin bebişinize sarsın bir karnınızı uyandırın. Evinizde steteskop varsa onunla kalbini dinleyebilirsiniz. Tüm bunlardan sonra yine etmiyorsa bir acile gidin daha fazla zaman geçmeden. Allah hepimizin yavrusunu bizlere bağışlasın. 🤲