Kızlar aklıma birşey takıldı oksapar ve coraspin ilaçlarını kullanıp doğum yapan var mı aramızda doğumdan sonra çok kanamanız oldu mu benim iğne ucu kadar yara olan yer bile saatlerce kanıyor birde ilaçları bıraktıktan ne kadar sonra normale döndü kanınız en çok merak ettiğimde doğumdan sonra çok kanama olup olmadığı 🙈