ilknurr20 kızlar 4 aylık hamileyim sağ ve sol taraf olmak uzere 2 tabe cürüğüm var ağrıdan duramıyorum bu surecte diş cektirip yaptıran var mı varsa bebege bi zararı olur mu olmaz mı ne yapabilirim yardım 🙏
Esila_kayacan ilknurr20 vala ben 7. Ayımdaydm dayanamıyordum artık ölüm gibi resmen doktorum da izin verdi kansl tedavisi yaptırmıştım bence doktorunuza bi danışın
Minecnbs ilknurr20 hem antibiyotik kullandim hemde diş cektirdim hatta rontgen bile cektirdim doktorunuzun onayi olduktan sonra diş doktorlarida ona göre gerekeni yapiyor Agriyi cektigine değmez
sezcag Trimesterde dolgu yaptırabiliyorsun canım doktoruma sormuştum dişçiye hamile olduğunu belirt ona göre işlem yapsın demişti onay vermişti. zaten dişçide aynı şeyi dedi ben yaptırdım sorun olmadı ama iyi bi dişçi seçmelisin benim iki dişim sıkıntılıydı birini yapamayız etkileyebilir doğumdan sonraya bırakalım demişti diğerini dolgu yaptırdım
kayra_06 ve 19. haftalar üst üste kanal tedavisi yatırdım dolgu fln morfin vurdular ama röntgen cekmediler doktor bişey olmaz müdahale ettir demişti su bile içemiyordum ağrıdan sızlıyordu çok şükür az da olsa kurtuldum sonradan 2 dolgun daha düştü ama idare ediyorum onlar içinde doğumdan sonra gideceğim