Zeysezer bende oldu ben çok korkmuştum devamı gelmedi sadece üç damla kadar kahve rengi akıntı oldu sonra belki bir kaç damla daha döküldü ağrım herhangi başka bişi yoktu doktoruma yazdım ağar devam ederse sancı kanama olursa acile git dedi ama şükür olmadı
sonra doktor da kontrole gittiğimde doktorumla tekrar konuştum hiç önemli bişi değil o dedi olur kadın yapısında bi içerden damar çatlamıştır önemsiz bişi ama eğer çok sancılı kan pıhtısı kırmızı kan olur sa onda çok önemli dedi