6 hafta 3 günlük hamileyim çarşamba günü ılık suyla bi duş aldım kahverengi lekem geldi acile gittiydik progesteron fitil olarak verdi fitili kullanınca lekem çok gelmeye başladı daha sonra pruloton iğnesini yaptırdım şimdi koyu lekem ve kanamam iyiden çoğaldı ama ağrım sızım yok acaba bu fitil içimdeki kanı mı temizliyor doktor 1 hafta sonra gel ddi acaba acile gitmeli miyim?