Cigdemmom 38 haftalık olduk 4,5 gündür sağa sola kayan tekme Atan bebek yok artık çok minik minik ediyor saniye sürmüyor en sonki nst zaten iyi değildi hareket konusunda bilmiyorum gitmelimiyim ya da 38 oldun normal diyen var mı yer yok vs vs
Alpays_Mommy Cigdemmom doğum yaklaştıkça bebeklerin hareketleride azalirmis. Enerjilerini doguma sakliyorlarmis. Hic hareket hissetmiyorsaniz veya cok endiseleniyorsaniz doktora gidin, iciniz rahatlar en azindan
Burcuseyy Cigdemmom bebiş buyudu artık eskisi gibi tekmeleyemez ki yeri daraldi. Sürtünme falan gibi hareketler hissedebilirsin
Cigdemmom Burcuseyy evet ama korkuyor insan bilmiyorum daha ilk hiç tecrübeli değilim 😅😅 hemen pimpirik haller