SudeSelennnn lütfen tanımlar mısınız bunu benim açılmam var 2,5 cm azar azar su geliyor ama 36+2 de olduğum için doktorum kanın gelmesini ve kasılmaların gelmesini bekliyorum nst de 80 i falan gördüm ama hiç bir şey hissetmiyorum o yüzden evdeyken neye göre gitmeliyim bilmiyorum. Yarımcı olur musunuz nasıl olmalı ağrılar