Sevci Kızlar İzmir’de oturuyorum Türkan Özilhan hastanesine gidicem acaba devlet hastanesinde cinsiyet öğrenebilir miyim
Nzlozkn Sevci ben çiğli araştırmaya gidiyorum14. Haftamda erkek dedi detaylı da kızım olacagını öğrendim haftanız uygunsa daha net sonuç alırsınız 😊
Buse7111- Sevci bende devlete gidiyorum tam 13 haftalikken iki taramada erkek dedi cinsiyetine bugunde üclü taramam vardi yine sordum %100 erkek dedi