Cansuu06 benimde 20lik dişimdi canım çektirdim hiç bi sorun olmadı. Antibiyotik ve ağrı kesici kullandım çok şükür bebeğinde detaylı ultrasonda hiç bi sorunu çıkmadı organlarında filan, ki doktorum zaten sorun olmaz dedi korkma zaten izin vermezdim sorun olsa dedi, hamilelere verilen antibiyotik grubundan veriliyor izin kağıdı yazıyor, ben çektirdim sonrasında ilaçları kullandım ve 1 haftada düzeldi. İlk üç gün yemek yiyemediğim ağrıdan pipetle filan beslendim ama yine de bebeğim kilosu filan bi hafta önden gidiyor ☺️ Doktoruna danışarak herşeyi yapabilirsin ki 20lik dişe izin veriyolar