Mom0891 Fatmagldkr_ canım usg den bebeğin genel ölçümlerini yapıyor daha sonra kan veriyorsun açlıgın toklugun önemli değil🥳🥳
Mom0891 Humeyrakrtl64 HCG ve PAPP-A dediğimiz iki hormon var oradan proteine bakılır. İkili testin adıda kanda bu iki değere bakılmasından gelir canım .Hcg bildiğimiz betahcg , papp-a ise gebeliğe özgü bir protein🌸