Umudumbitmedi ilkgozagrimhavinim sağlıkla gelsinler canım hareketlenme oldumu net şekilde benim arada gaz sancısı tarZı bişeyler oluyor ama henüz emin değilim bebek mi🤷🏻♀️
ilkgozagrimhavinim lentil Merve5561 enfeksiyon olabilir dedi. Pazartesi idrar tahlili ver beni bilgilendir dedi. Enfeksiyon çıkmazsa ve akıntın çoksa fitil vericem dedi. Sebebini söylemedi ama korktum fitili duyunca. Eğer akıntın yoksa ozaman magnezyum kullanıcaz dedi. Akıntım yok demekki kasılmalarım fazla magnezyum eksikliği🤷🏼♀️
Merve5561 ilkgozagrimhavinim benim de akıntım yok magnezyum da içiyorum anlamadım ne bu ağrı ve sertleşme cuma detaylı var o zamana kadar sabrediyorum artarsa gidicem
lentil ilkgozagrimhavinim neyseki benm daha 2 gün önce aile hekiminde ebem bütün kan ve idrar tahlillerini tekrarlattı temiz çıktı. Akıntı da çok yok. İyi o zaman korkacak birşey değil
ilkgozagrimhavinim Merve5561 bence normal ya. Rahim büyüyor bebişlerimiz büyüyor artık en hızlı büyüyeceği zamanlar geldi 6.ayımıza girmek üzereyiz😍
ilkgozagrimhavinim Umudumbitmedi ben geçen haftadam beri çok net hissediyorum🥰 hissetmek için önceden tatlı yer sırt üstü uzanırdım. Artık hareket halindeyken bile hissediyorum canım. Mesela şuan🤗
Didemmmmm Shnern benim penadur a alerjim olduğu için sinovac ı tercih ettim. Doktorum da onu önerdi zaten. İnoaktif olduğu için bakalım hayırlısı olsun
ilkgozagrimhavinim lentil bence her türlü normal bi durum artık göbüşler büyüyo organlar yer değiştiriyo ağrı olmasında nolsun. Ama işte biz endişe ediyoruz doktorumuzda tedbir almak durumunda.. Neyse, fazla magnezyum göz çıkarmaz😅