Rmsk 34.haftamdayim bebek yan duruyor donmeeye başlaması lazmmis sizin bebekler ne zaman döndü ? Ne gibi hareketler yaptiniz
Mom726272 Rmsk ben ilk gebeliğim de 37 haftalıkken doktorum döner daha dedi 39 da gittim dönmüştü valla 😅 ekstra bişey de yapmadım 9 ay rahat namazımı da kıldım yürüyüşte yaptım hurmada yedim gene 40+1 de geldi sıpa 😅
merveklyc Rmsk 29 haftadan beri dönük 35 haftalığım bol bol yürüyüş yaptım hamileliğim boyunca belki o etkilemiştir başka bişey yapmadım 🐣
yarencaliskan Rmsk 28 haftada dönmüştü suan 35+6yım bazen sanki sancım falan olmadan kendiliğinden çıkıvericek gibi hissediyorum öyle bir baskı anlatamam 😄
Suleasyaa 27.haftamda dönmüştü. Bizde 34 oluyoruz. Gebeliğin başından beri yürüyüş yapıyorum pelbis taban güçlendirici hareketler yapıyorum
Rmsk Suleasyaa ay baya erken dönmüş benjmki tamamen yan yatıyor çatıya da baktı müsait dedi ama dönmezse mecbur sezeryan:(