Meltem2611 Doktor gün verdi. Belden uyuşturup sezeryan ile doğumum olacak. Sabah 8 den önce kahvaltını bitir 2 de gel dedi. Merak ettiğim. 2 ye kadar su da mı içmeyeceğim. Sormayı unuttum ya bilen var mı?
Betul4835 Meltem2611 evet ve doğumdan sonra da 4-5 saat icip yiyemiyorsun. Ama ben doğumdan sonra ne açlık ne susuzluk hissetmemiştim serum etkisi sanirim
Basak26 Meltem2611 benim yarın 12 de sezwryan doktorum gece 3 ten sonra yeme dedi anestezi 12 den sonra yiyip içme dedi. 8 gibi yatmışım yapılacak
leylimmm Anesteziden belli bi süre önce miden boş olmalı mide içeriğinin geri gelmemesi için doğumdan sonra da organların kendine gelmesi için belli bi süre aç kalınır