Kizlar merhabalar danışmak istediğim bir konu var. İlk gebeliğim acemiligim var haliyle. Bebeğimin çamaşırlarını yıkacağım ilk kez doğuma hazırlık için. Çamaşırları dışarıda güneşte mi kurutmalıyım yoksa içeride mi. Kimisi dışarıda tozlanir iceride kurut diyor kimisi de güneşte mikroplar ölür dışarıda kurut diyor kafam karıştı bana akıl verin 😁