melekanesi
MinikMucizeninAnnesi Ben bileydim post açar yine paylaşırdım.
Yine de aklınızda bulunsun. Hamilelik ÖSYM için geçiçi engel statüsündeymiş. Hamile olduğunuzu devlet ya da tıp fak. Hast. Üç hekim imzalı başhekim onaylı bir şekilde bir tane dilekçe ve form ile, formda ne istiyorsak yazabiliyoruz. İlaç yemek tuvalet.. Ben yemek ve tuvalet yazmıştım. Malum 20-30 dakikada bir tuvalete gidiyorum. Ankara ÖSYM başkanlığına postalıyoruz. Ben hem YDS hemde YKS lerde engelli sınıfında gireceğim bakalım.
Ama çoğu insan bilmiyor bu kolaylığı..
Sınav stresi ve motivasyonu ile aklınıza bile gelmeyecek İnşaAllah anneler canınızı da sıkmayın.. Hamilelerin duası kabul olurmuş diyorlar herkes birbirine ederse mis olur
😇