Ali_asaf GüZell anneleriz biz ❤️ Sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin rabbim bizlere💐 Cennet ayağımızın altında❤️❤️❤️ buna evlatlarımızın da saygısı olsun inşAllah ❤️ Sizler kaçsınız bakalım doğuran falan var mı ? 🥰🥰
Bett_blog Ali_asaf yok yok tez elden geçzin zamanda hemen doğuralım günler su gibi geçsin ben kışa kadar sabredemicrm🤣🤣🤣🤣
Askumsal Ozgepoyrazaden erken deqilmi yalancı sancıdr benim sabaha kadar sürüyo sancı bazen belime doqru
Ozgepoyrazaden Askumsal benim bebeğim 32. Haftadan beri dönmüş ve kanala girmeye hazır ve nazır bekliyor 😃 2. Doğumum olacak nasipse ve ben çok uzun zaman taşıyamıyorum galiba 2 hafta içinde doğumu bekliyoruz . Benim karnım bayağı düştü akşama sabaha bekliyorum bakalım . Benim kasıklarımda çok ağrı var yalancı sancı karında oluyor .
yarencaliskan Ali_asaf bu gece 36+0 olucaz bizde 🥰🥰🥰🥰 sağ Salim sağlıkla kucağımıza alalım inşallahhhh 🙏🙏🙏