Rabia112 Suni sancı ve normal sancı arasında fark var mı gerçekten ? Doktorlar yok diyor suni alanlar felaketti diyor. Böyle giderse suni ile doğumum başlatılacak ve çok korkuyorum..Sizlerin süreçleriniz nasıl acaba
mlkkk Rabia112 bi fark yok sadece normal sancı 5saatte şiddetleniyorsa suni sancıda bu süre 1 2saat gibi oluyor yani diğerinde alıştıra alıştıra şiddetlenirken diğerinde daha kısa sürede şiddetleniyor 😅
nisafrkn Rabia112 benim ilk 7 8 saat normal sancım beklendi şiddeti artti kasıktan gelip karnımı kasiyordu benim sancım sonra suni takıldı sancı aynı şekilde giriyordu ama 5 6 kat daha fazlasıydi bide şiddeti hemen arttırdı korkma canım normal sancinla 10 saat sürünecegine suniyle 4 saat çek doğur yine aynı sancı yani💗Rabbim ferahlık kolaylık versin
Burcuseyy Rabia112 doğum yapmadım ama bunun yanıtını en iyi hem normal sancı çeken hem suni sancı çeken verebilir bazıları suni sancida öldüm bittim çok kötü yaziyor ilk gebeligi olduğu halde ama normal sanciyi bilmiyor nasıl kıyas ediyor anlamadim
Rabia112 Derya0777 mlkkk ben de salı günü yatış yapıp suni alacağım ama korkum çok fazla. Normalde nefes alacak zaman oluyormuş ama suni de hep sancı oluyormuş falan. Umarım o zamana kadar kendi sancılarım gelir 😔
hzl011213_ Derya0777 bebde Derya0777 Derya0777 @Derya0777# mlkkk benimde aynı şekilde haftası doldu bugün.Pazartesi gel dedi doktor.Bebek normal için uygun ama hala sancı yok açıklık yok.Bende suni sancı düşünüyorum
Derya0777 Bende bugün gittim 40 haftalık olduk hala sancı yok beklemek istedim pazartesi gidicem gene sancı yoksa hala suni sancı vericekler doktorum da senn kendi sancılarını çıkarıyoruz dedi fark yok dedi ilki normal doğum oldu benm oda çok zordu yaa
Derya0777 Rabia112 inşallah canım ya evet normal doğumda 3 gün sancı çektim artk 3 geceden sabaha mafoldum sabah doğdu artk bende korkuyorum valla
buiyimi Rabia112 evet suni de gerçekten nefes almaya vakit olmuyor normal sancı da böylemi bilmiyorum
H_myra1 Rabia112 öyle birşey yok suni samcıda da aynı şekilde nefes alacak zamanınız oluyor biraz oda normal sancı gibi ara ara vuruyor sonra şidetlenip sancı sıklaşınca zaten dogum oluyor artık açılma oluyor yani ben her iki bebegimide suni sancı ile dogurdum 😊
Burcu5861 Rabia112 bende salı günü hastaneye yatacağım suni sancı alacağım rabbim yardımcımız olsun inşallah 🥺
Alpaslan123 Ben suniyle doğurdum hiçb korkulacak bişey yok kızlar bem üç gibi yatış yapıldı 6.30 doğum olmştı
Rabia112 Alpaslan123 yaa ne kadar güzel. Benim de kendi sancılarım gelirse İnşallah ek olarak suni takılır belki
Ozgepoyrazaden oyku27 11 saat çektim . Hastanede odamın kapısından geçenler dua edip Allah kurtarsın diyorlardı ceza evi gibi 😬
oyku27 Burcuseyy normal sancıyı zaten önce verlyor doktorlar daha sonra bana suni sancı verdi yani ikisini de tattım. Bilmesem yazmam zaten.
Burcuseyy oyku27 ben sizi hedef alarak söylemedim zaten genel olarak bazıları için söyledim. Siz ikisini de yasamissiniz alinmaniza gerek yoktu