Merveee34 Seymasr ben iki doz olmustum .birkaç gün bebeğin hareketlerinde azalma olabilir korkma canım
Yaseminatik57 Seymasr bnada verdi doktorum 12 saat arayla yaptır dedi 4 ampul var birde suda eriyen tablet verdi oda erken doğumu önlüyomus sanırım 27 haftalık ikiziz bizde
eylusko Seymasr 27 haftayım rahim uzunlugunda kisalma var erken dogum tehditinden dolayı dün akşam ve bu sabah oldum . umarim zamanin da doğururum 😭
Seymasr Merveee34 evet dr da söyledi doğumun gerçekleşti mi peki ? Küvez ihtiyaci yaşadın mı? Ve 2 doz dediğin toplam 4 ampul ama 2 sefer de mi oldun yoksa 2 ampul tek mi ?
Merveee34 Seymasr evet erken doğum yaptım 32.hafta 17 gün küvezde kaldı . Kaç ampul yapıldı onu hatırlayamıyorum bi sabah birde akşam oldum yarın ki gün de doğum oldu zaten
Seymasr Merveee34 anladim bilgilendirdiginiz için çok teşekkürler 😊 güle güle büyütün dogum yapmayanlarda insallah sağlıkla kucaklayalim
Merveee34 Yaseminatik57 hayır tabiki de . İğnenin hareket azaltma haricinde yan etkisi yok .ben baska sebepten dolayı erken doğum yaptım