3 aydan sonra doktorum boyatabilirsin dedi ben de kuaförüme sordum amonyaksız boya ile boyarız dedi benim dip boya daha doğrusu yarım boyaya ihtiyacım var açıcı falan değil ,27 haftalık oldum ama hala cesaret edemedim bir şey olursa ondan bilirim diye ama çokta boyatmak istiyorum kendimi kötü hissediyorum böyle beyazlarla ve 3 renk saçla:())