AycanUzun o da çarpıyor biz de daha ben sıcaktan çok bunaldığım için klima aldık bu sefer de çarpacak diye korkuyorum Allah ım yardımcımız olsun sağ Salim bu hamilelik dönemini bitirelim hiç bir sene bu kadar sıcaktan bunalmamıştım sürekli boynumu yüzümü ıslatıyorum 😂😂😂