Kızlar ben doğum yapalı 2 ay 20 gün oluyor emzirme süt parası olarak 232 tl hesabıma yattı onu aldım, birde ilk çocuk olduğu için doğum yardım parası olan 300 tl var onun yatmasını bekliyorum, az önce msj geldi 636 tl emzirme yardımı talebiniz doğrultusunda para hesabına yatacaktır diye , böyle bir talebim olmadı bu para neyin nesi onu da anlamadım sonradan alırlar mı acaba yanlış yatırdık diye merak ediyorum