Blueedreamssx Arkadaşlar 15+5 deyim sürekli idrar sıklığı durumunu yaşıyorum. Su içmesem bile sürekli idrarım geliyor. Sizlerde sürekli böyle bir durumu yaşadınız mı? Ne yapacağımı bilemiyorum
Elifnev Blueedreamssx malesef hepimiz yaşıyoruz. Ilk zamanlar gece saat basi tualete uyanıyordum. Gunduz 20 defa falan gidiyordum heralde. Bide ben cok su içiyorum. Onun da ekstra bir etkisi oluyordu. 2. Trimesterde biraz azalıyor. 3te tekrar daha beter oluyor😀
Haticeey Blueedreamssx Ben 17 +4 yim bende aynı durumu yaşıyorum sürekli idrara çıkıyorum yanmada oluyor bende bikaç gün önce doktoruma gittim birşey çıkmadı şükür gebelikten olabilir dedi
Glstnlkmn63 Canım bende 12+5 teyim bende sürekli çıkıyorum lavaboya çok su içmeme rağmen uykular haram oldu artık şimdiden 😢