Canım bende ocakta dusuk yaptım dun doktora gıttım yumurta takıbı yapmak için doktor adetli gelmen lazımdı dedı bende ovulosyon aldım dün bugün yumurtlamayı gordum daha cok olmamış ovulosyonla takip edebılırsın genetık testı yaptım kan pıhtılasmam var