Nevruz_beril06 merhaba kızlar ben doğum yapalı 11 gün oldu ama sütüm yok yani göğüslerim hep yumuşak ne kadar tatlı yemek yesemde göğüslerim seetleşmiyor ilk Bi kaç gün çok sert oluyordu sanki adet olacakmışım gibi arıyorlardı şimdi ise yumuşak hep yumuşak lar ve hep sütüm akıyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin ne yesem süt yapar gaz olmaz gazı çıkmıyor
akgunbirsen Nevruz_beril06 tatlı yemek iyi gelmez ki zaten. Süt için; siyah kuru veya yaş üzüm, kuru incir, dereotu maden suyu bunlar en etkilisi. Salamura ürünler anında sütü kesiyor uzak durun.
Beyzan Nevruz_beril06 memelerin sert olması iyi değildir yumuşaksa memeler tıkanık değil ve süt üretiyor demektir. Zaten akıyor diyorsunuz süt olmasa nasıl aksın. O akması bir iki aya geçer akarken üzerine pamuk ya da gogus pedi ile bastirisaniz durur akması. Tatlı yeemk süt yapmaz bol su içmek ( en az 3 lt) duş almak memelere sıcak su tutmak ve uyumak süt getirir. Gaz ise bambaşka bir konu. Gaz masajı, sürekli bebeğin bacaklarını hareket ettirmek tuvalette tutar gibi kucakta tutup hafif hafif sallamak. İyi gelebilir eğer çok sıkıntılıysa gaz damlası alabilirsiniz
Cigdemss Nevruz_beril06 tatlı süt arttırmaz sadece kilo yapar. Sağlıklı beslenin ne yerseniz yiyin o gaz olacak , yani bünye o gazı sizdede bebektede üretir. Yemeklere kimyon ekleyin. Be tane kimyon çayı için her gün. Eğer karşı değilseniz 2-3 damla emzirdikten sonra bebeğe de içirebilirsiniz. Ayrıca rezene de süte ve sindirime iyi gelir
Aslihanilhan Nevruz_beril06 aynı durum bende de var sütüm yetmiyor ve mama takviyesiz asla uyumuyor . Sürekli elini emiyor . Sürekli istiyor . Sütüm yetmiyo yani mama desteği yapın isterseniz .
Nevruz_beril06 Beyzan herkes göğüslerinin sıkı olması lazım diyo öyle olmazsa sütün yok demek diyorlar
Nevruz_beril06 Beyzan evet geceleri sürekli akıyor sabah uyandığımda iç çamaşrıö ıslak göğüs pedi takıyorum içi doluyor ama bebeğime veriyorum emiyor emiyor hep doymuyor gibi hep ağzı açık elini emiyor
Beyzan Nevruz_beril06 parmak emme psikolojik bir ihtiyaç biraz kucak ve yakın temas kurmayı denediniz mi
akgunbirsen Nevruz_beril06 gazı alır siz her şeyin tersini biliyorsunuz 😊 hazımsızlığa falan iyi gelir
Nevruz_beril06 akgunbirsen benim ilk doğum tecrübesizim etrafımdakiler öyle diyince bende burda sormak istedim 😒
akgunbirsen Nevruz_beril06 anladım, süt arttırıcı besinler İbrahim Saraçoğlu diye YouTube ´a yazın çıkan videoları izleyin size destek olur biraz.
Cigdemss Süt yapan besin yok, sütü yapan süt kanalları, her annenin bebeğine yetecek kadar sütü olur. Dinlenme bol sıvı , istirahat , uyku , ten teması , dereotu ve incir prolaktin hormonunu destekler . Yeşillik tüketin.
Aslihanilhan Nevruz_beril06 evet bende bugün gaz damlası aldım mamanın içine kattım umarım fayda eder diye
Oznrasl Nevruz_beril06 canım rezeneli çayı iç süt yapar bol su süt yapar ve çiğ kuruyemişler süt yapar birde dinlen bol bol ozaman süt olur kendinide strese sokma sütünü etkiler incir ye oda süt yapar bol
Nevruz_beril06 Oznrasl az önce sütüm var mı diye bakmak için sağım yaptım hiç yoktu çıldıracam bebeğim daha 11 günlük ne yapacam lütfen yardım edin 🙏🙏