Smy238 Hiç korkulacak bisey değilmiş 😅 girecek olanlar korkmasınlar anlamadım bile çok korkarak gitmiştim yanlız muayeneden sonra sarı akıntı gelmiş 🤷🏻♀️
Smy238 Mavis40 hiç korkma canım gerçekten korkarak gittim ilk hafif bi yanma oldu sadece baktım bitti mi dedim evet dedi ben baya kötü sanmıştım 🥰