HappyMom benim ilk gebeliğin ikinci trimesterın başlarında gestasyonel diyabet olduğunu söylediler. Evde sürekli ölçüp kontrol altında tutmaya çalışıyorum. Kilo problemim yok 4aylık olduk hâlâ 46kiloyum. Eğer böyle bir durumdaysanız kilonuza dikkat edin. Bebek çok kilo almasın. Erken doğuma sebebiyet veriyormuş. Pirinç, beyaz ekmek, makarna bunları hayatınızdan bu süreçte çıkarın ki kalıcı olarak diyabet hastası olmayın. Bildiklerim bunlar.. Herkese sağlıklı bir hamilelik dönemi diliyorum🙏