Yaşadığım şehirde doktordan dolayı mağdurum bir hafta aralikla iki seher gittim kontrole 14+4 haftalığız bu arada cinsiyet sorunca azarladı gönderdi on saniye bile bakmıyor başından savdı bende heyecan işte çok merak ediyorum iki fotograf bir hafta aralıklarla verildi sizin bir tahmininiz var mı anlayan ve tahmini doğru çıkan var mı aceba merakımı mazur görün lütfen. Şimdiden teşekkürler.🌹