Merhaba ❤️
Ben kendimi 39+5 saniyorken bugün 40+5 olduğumu öğrendim 🙂
Normal doğum bekliyordum fakat olmiycak galiba bu gidişle
Bugün 2. Çatı muaynesi oldum ve bu defa el ile yapıldı ve baya canım yandi sanırım doğum başlasın diye uğraştılar ama tık yok yarın sabah sezeryana alicaklar esimide yanıma almıyorlar covidden dolayı şuan hastanede tek başımayım 😔
Bı yandan çok mutlu bı yandanda gözü yaşlıyım 😔 hemde korkuyorum dualarınızı eksik etmeyin ❤️ sağlıkla bebeklerimizi kucaklarımiza almak nasip olsun 🙂🤲❤️