Arkadaşlar ben çok kötüyüm. Okb ve anksiyetem var. Suan 3,5 aylık hamileyim. 2 aylık olmadan daha intihara teşebbüs ettim. 24 tablet ilaç içtim midemi yıkadılar. Benim gibi olan anne adayları var mı? Ben nasıl baş edicem? Daha yeni 25 mg selectraya da başladım doktor kontrolünde. Hipnoterapiye de gittim. Ama hala aynıyım. Bi gün iyiysem 2 gün kötü.. aranızda bu hastalığı yenenler var mı ya da muzdarip olanlar?