Bernabadeberra Merhaba hanımlar doktorum erkek dıyor pıpısını de cektı yanılma payı varmıdır degişir mi resimde belli ediyor ama birde sız soyleyın fıkırlerınızı ♥️ https://resimyukle.link/i/mBT62 https://resimyukle.link/i/mBcA1
Nurklc38 Bernabadeberra Canım benimkinin bacak arası da öylr doktor ultrason da göstermişti erkek benim ki 
Bernabadeberra Nurklc38 17 hafta ya giricem yanılma payı faln olan cok var kordon dan yanılma payı olmaz heralde
Bernabadeberra eminedlmnn hayırlısı olsun inşallah 2 kızım var 3 de süpriz oldu ınşlalh yanılma payı yoktur 🤗🤗🤗
Bernabadeberra Bsradnz18 ben 12 hafta da gıttıgımde erkek dedi 15 hafta gıttım yıne erkek dedi tekrar 16 hafta gıttım yanı 1 hafta sonra ilaclarım bıtmıştı yıne kontrol ettı renklıyı actı ordada erkek dedi 🤗
Bernabadeberra Nurklc38 ayy bende defelarca sordum hocam değişmez demışım bırde 😀😀 yok kız nıye değişşin dedıkten sonra koptu kahkaha 😀😀
Nur_07 [url=https://www.hizliresim.com/s350dfh][img]https://i.hizliresim.com/s350dfh.png[/img][/url] Anlayan varsa banada tahminde bukunurmusunuz acaba rica etsem 🙏🏻