Arkadaslar selam. 38+1 olacagim ptesi gunu. Bugun sezeryan oncesi pcr ve kan testleri icin gittim hastaneye ve kendi doktorum izinde oldugu icin baska bir doktora muayene oldum. Bu doktor da bana suyun yok, sancin yok neden ptesi sezeryan ki 39.haftadan once ben almiyorum dedi. Boyle bir durumla karsilasan var mi? İcime sinmedi ben de sezeryani iptal ettim pazartesi gunu. Doktorumla gorusup bi hafta ertelemeyi dusunuyorum